> Дзесяць гадоў прайшло з таго моманту, як на базе Інстытута сістэмных даследаванняў праблем моладзі БДУ было створана ўнікальнае структурнае падраздзяленне — вучэбна-навуковы Цэнтр развіцця маладзёжнага прадпрымальніцтва. Да гэтага часу аналагаў гэтаму цэнтру так і не з’явілася, затое яго ўплыў узрос у разы. У школы прадпрымальніцтва, арганізаваныя ў цэнтры, толькі што прайшоў ужо 11-ы набор. Выхаванцы гэтых школ, сярод якіх як вучні агульнаадукацыйных устаноў, так і студэнты ўніверсітэтаў, будуць займацца звычайны па тэрміне навучальны год. Вынікам іх вучобы стане абарона праектаў па арганізацыі ўласнай справы. Ініцыятарам і арганізатарам гэтага руху, носьбітам так званай канцэпт-ідэі, што прадпрымальніцтву трэба вучыцца, з’яўляецца Любоў Іванаўна Шумская, адметная асоба ў адукацыі, начальнік вучэбна-навуковага Цэнтра развіцця маладзёжнага прадпрымальніцтва, аўтар шматлікіх навуковых работ, доктар псіхалагічных навук, прафесар. Сёння яна разважае" /> > Дзесяць гадоў прайшло з таго моманту, як на базе Інстытута сістэмных даследаванняў праблем моладзі БДУ было створана ўнікальнае структурнае падраздзяленне — вучэбна-навуковы Цэнтр развіцця маладзёжнага прадпрымальніцтва. Да гэтага часу аналагаў гэтаму цэнтру так і не з’явілася, затое яго ўплыў узрос у разы. У школы прадпрымальніцтва, арганізаваныя ў цэнтры, толькі што прайшоў ужо 11-ы набор. Выхаванцы гэтых школ, сярод якіх як вучні агульнаадукацыйных устаноў, так і студэнты ўніверсітэтаў, будуць займацца звычайны па тэрміне навучальны год. Вынікам іх вучобы стане абарона праектаў па арганізацыі ўласнай справы. Ініцыятарам і арганізатарам гэтага руху, носьбітам так званай канцэпт-ідэі, што прадпрымальніцтву трэба вучыцца, з’яўляецца Любоў Іванаўна Шумская, адметная асоба ў адукацыі, начальнік вучэбна-навуковага Цэнтра развіцця маладзёжнага прадпрымальніцтва, аўтар шматлікіх навуковых работ, доктар псіхалагічных навук, прафесар. Сёння яна разважае" />

«Навучанне прадпрымальніцтву — своеасаблівы выбар лідара» Любоў Іванаўна Шумская

Читайте также:

%d такие блоггеры, как: